Polska Grupa Górnicza S.A. to europejski lider w obszarze wydobycia węgla kamiennego. Wielowiekową tradycję łączymy z innowacyjnym podejściem do produkcji i zarządzania.
Nasze kopalnie umiejscowione są w centrum Śląska, historycznie związanego z węglem kamiennym.
Naszym najcenniejszym atutem jest wiedza i doświadczenie 42 tysięcy osób zatrudnionych w PGG.
To dzięki wykorzystaniu ich kompetencji oraz najnowszych rozwiązań technologicznych, jesteśmy
w stanie efektywnie konkurować na światowym rynku surowcowym.
Polska Grupa Górnicza S.A. poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Tworzenie prezentacji multimedialnych, infografik dotyczących prowadzonej działalności
i realizowanych projektów - Przygotowywanie dokumentów z zakresu bieżącego funkcjonowania
- Współpraca z pracownikami Centrali w Katowicach
- Obsługa spotkań Zarządu Spółki
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość komputerowych pakietów biurowych (MS Office, a szczególnie już PowerPoint, mile widziana znajomość innych pakietów przeznaczonych do tworzenia prezentacji)
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność sprawnego redagowania pism
- Umiejętności analityczne, komunikatywność, terminowość
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w stabilnej organizacji
- Możliwości rozwoju zawodowego
- PGG Family – program zniżek dla Pracowników PGG
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych