FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Warszawa
- Nr ref.: ASYST/PAR/2017
Opis stanowiska:
- Prowadzenie Sekretariatu Departamentu Usług Rozwojowych
- Prowadzenie recepcji oraz obsługa administracyjna departamentu, w tym:
- obsługa korespondencji departamentu, odbiór korespondencji,
- przekazywanie pism przychodzących i wychodzących, numerowanie i klasyfikacja oraz archiwizacja korespondencji,dbałość o terminy wysyłki
- prowadzenie kalendarza dyrektora departamentu, umawianie spotkań;
- prowadzenie rejestru zobowiązań i wydatków departamentu, wstępna kontrola limitów zobowiązań;
- monitorowanie realizacji planu zamówień publicznych, informowanie dyrektora departamentu o konieczności uzupełnienia bazy zamówień publicznych.
- Obsługa administracyjna departamentu: prowadzenie recepcji, dbanie o porządek i estetykę sekretariatu, dbałość o ekspozycję materiałów informacyjnych, zaopatrzenie departamentu w materiały biurowe i eksploatacyjne, nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń biurowych, bieżąca współpraca z Biurem Administracyjnym, zarządcą budynku i serwisem sprzątającym.
- Organizacja, we współpracy z DFK, wyjazdów służbowych pracowników departamentu, rozliczanie podróży służbowych dyrektora departamentu
- Przygotowywanie korespondencji zewnętrznej, w tym pism i zaproszeń.
- Tworzenie i aktualizacja baz danych.
- Pomoc w pozyskiwaniu firm i instytucji z danego sektora na potrzeby realizowanych projektów.
- Pomoc w organizacji spotkań dla zagranicznych delegacji,
- Realizacja innych, zgodnych z kwalifikacjami, zadań zleconych przez dyrektora
Wymagania:
- Wyksztacenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe w pracy z klientem zewnętrznymi pracy biurowej , min. 6 m-cy,
- Poziom znajomości zagadnień z zakresu: przedsiębiorczości; obsługi klienta - dobry,
- Umiejętność przygotowywania oficjalnych pism i prezentacji w języku angielskim,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność współpracy z klientami zewnętrznymi,
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- Biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
Oferujemy:
- pracę w renomowanej instytucji państwowej w centrum Warszawy
- umowę o pracę
- bardzo dobre warunki finansowe
* Oferta pracy tymczasowej