Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
-
zapewnienie właściwego funkcjonowania recepcji oddziału oraz dbanie o sprawny obieg dokumentacji,
-
obsługę administracyjno-biurową,
-
obsługę Klientów w zakresie podstawowym zgodnie ze standardami jakości obsługi ukierunkowanymi na budowanie długotrwałych relacji.
-
minimum średniego wykształcenia,
-
biegłej obsługi komputera,
-
praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
-
umiejętności budowania relacji,
-
wysokiego poziomu motywacji i wytrwałości w działaniu.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/AST/07/16/nazwa miasta w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.