Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent zarządu

Agencja Konsultingowa Sedlak & Sedlak
Kraków
praca stacjonarna
3965 dni temu


Mercator Medical S.A. dystrybuuje i produkuje produkty jednorazowego użytku medycznego i ogólnego. Spółka posiada oddziały sprzedaży w Polsce, na Ukrainie, na Węgrzech,
w Rumunii oraz spółkę produkcyjną w Tajlandii.

Firma poszukuje kandydatów na stanowisko:


Asystent zarządu

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: AZ/13
Zadania:
  • organizowanie pracy zarządu i pomoc w bieżącej pracy członków zarządu
  • prowadzenie kalendarza bieżących czynności członków zarządu
  • koordynowanie projektów prowadzonych przez zarząd
  • piecza nad obiegiem dokumentów i informacji w Spółce
  • sporządzanie protokołów z wybranych spotkań
  • monitorowanie skutków ustaleń pisemnych i ustnych związanych z pracą członków zarządu
  • współpraca z biurem prawnym spółki w związku z wszystkimi czynnościami zarządu mogącymi generować obowiązki informacyjne spółki notowanej na GPW
  • organizacja spotkań, wizyt i podróży służbowych członków zarządu
  • współpraca z zarządami spółek zależnych
  • współpraca z radą nadzorczą spółki
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne
  • minimum 4 lata doświadczenia zawodowego
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy dla zarządu spółki lub jako asystent działu
  • mile widziane doświadczenie w pracy w spółce giełdowej
  • wiedza z zakresu funkcjonowania biura zarządu będzie dodatkowym atutem
    umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów w języku polskim
    i angielskim
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne
  • samodzielność w działaniu
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice
  • biegła znajomość języka angielskiego


Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).