Mercator Medical S.A. dystrybuuje i produkuje produkty jednorazowego użytku medycznego i ogólnego. Spółka posiada oddziały sprzedaży w Polsce, na Ukrainie, na Węgrzech,
w Rumunii oraz spółkę produkcyjną w Tajlandii.
Firma poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: AZ/13
Zadania:
Nr ref.: AZ/13
- organizowanie pracy zarządu i pomoc w bieżącej pracy członków zarządu
- prowadzenie kalendarza bieżących czynności członków zarządu
- koordynowanie projektów prowadzonych przez zarząd
- piecza nad obiegiem dokumentów i informacji w Spółce
- sporządzanie protokołów z wybranych spotkań
- monitorowanie skutków ustaleń pisemnych i ustnych związanych z pracą członków zarządu
- współpraca z biurem prawnym spółki w związku z wszystkimi czynnościami zarządu mogącymi generować obowiązki informacyjne spółki notowanej na GPW
- organizacja spotkań, wizyt i podróży służbowych członków zarządu
- współpraca z zarządami spółek zależnych
- współpraca z radą nadzorczą spółki
- wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne
- minimum 4 lata doświadczenia zawodowego
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy dla zarządu spółki lub jako asystent działu
- mile widziane doświadczenie w pracy w spółce giełdowej
- wiedza z zakresu funkcjonowania biura zarządu będzie dodatkowym atutem
umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów w języku polskim
i angielskim - wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
- dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne
- samodzielność w działaniu
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice
- biegła znajomość języka angielskiego