Ogłoszenie numer: 1191322, z dnia 2016-08-08
Firma Lambertz Polonia będąc częścią Grupy Lambertz,
jednego z czołowych niemieckich producentów wyrobów cukierniczych,
poszukuje kandydata na stanowisko:
Asystent Zarządu / Project Manager z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki/ -ta Zarządu/ Project Manager odpowiedzialna/-y będzie za:
- organizację i nadzór pracy biura Zarządu;
- administrowanie kalendarzem spotkań, konferencji i podróży służbowych;
- zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podlegającymi działami;
- tłumaczenie dokumentów służbowych na język niemiecki;
- przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz;
- przygotowywanie dokumentacji projektowej;
- koordynacja projektów pomiędzy różnorodnymi zespołami;
- wdrażanie procedur i polityki firmy w zarządzaniu projektami;
- koordynacja projektów pomiędzy różnorodnymi zespołami.
Wymagania
- wyższe wykształcenie;
- biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny);
- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny);
- bardzo dobra znajomość metod prowadzenia projektów;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- dyspozycyjność, kreatywność, sumienność i odpowiedzialność;
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (głównie Power Point i Excel, Word);
- bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy
-
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
pracę pełną wyzwań oraz możliwość wykazania się inicjatywą.
Poznaj
Lambertz Polonia Sp. z o.o.
Lambertz Polonia Sp. z o.o. jest częścią Grupy LAMBERTZ wiodącego producenta pieczywa cukierniczego w Niemczech i jednego z największych na świecie. Od prawie 330 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję rynkową w oparciu o tradycję, wysoką jakość produktów i stabilne warunki zatrudnienia dbając jednocześnie o rozwój pracowników.