Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
- kompleksową obsługę Sekretariatu
- organizację czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych
- obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w firmie
- wsparcie w przygotowywaniu spotkań firmowych organizowanych na potrzeby Zarządu
- przygotowywanie spotkań firmowych dla Pracowników w obrębie ZFS
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
- zamawianie artykułów biurowych na potrzeby funkcjonowania biura i firmy
- przyjmowanie i zarządzanie korespondencją firmową oraz dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów oraz informacji
- rejestrację i wprowadzanie dokumentów do systemu Saldeo
- przygotowywanie, archiwizowanie i kontrolę nad umowami z kontrahentami firmy
- porządkowanie i archiwizację dokumentów
- przekazywanie informacji w sprawach związanych z obsługą porządkową i serwisową w budynkach
- terminową i sprawną realizację zleconych zadań, w tym także egzekwowanie terminowości zadań zleconych do podwykonawców / kontrahentów
- negocjowanie warunków nowych umów lub renegocjacje stawek w obecnych w zakresie drobnych usług (np. dostawa kawy, wody, maszyn vendingowych itp.)
- przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia)
- współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi
- reprezentację i dbanie o pozytywny wizerunek Spółki,
- prowadzenie „Informatora Firmowego” oraz kontrolę przestrzegania Kodeksu Etycznego i Dress Codu w firmie
- wsparcie działu kadr w obszarze HR
- wykonywanie innych poleceń Zarządu i Przełożonego wynikających z potrzeb Spółki w ramach zadań związanych ze stanowiskiem
- 2 letniego doświadczenia w pracy w Sekretariacie lub przy Zarządzie
- umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach
- wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu
- znajomości savoir-vivre biznesowego
- umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji
- umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
- skuteczności, wytrwałości i inicjatywy w działaniu
- przyjmowania na siebie odpowiedzialności za powierzone zadania, samodzielności i szukania rozwiązań
- zaangażowania i chęci niesienia pomocy innym
- dokładności i skrupulatności, dbałości o detale
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
- rozwojową pracę w pewnej i stabilnej firmie będącej liderem na rynku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- zatrudnienie na samodzielnym stanowisku gwarantującym różnorodność zadań
- możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach,
- świadczenia socjalne
Poznaj
G&G AUTO RZESZÓW Sp. z o.o
Grupa G&G Auto działa już od ponad 27 lat na podkarpackim rynku - od samego początku współpracując z VGP. Koncesję na sprzedaż i serwis podpisaliśmy dokładnie 13 października 1993 roku, a wraz z dniem 1 stycznia roku 1994 otworzyliśmy nasz pierwszy salon w miejscowości Rudnik nad Sanem. Od samego początku naszym priorytetem było zapewnienie Klientom usług najwyższej jakości - na każdym etapie sprzedaży i późniejszej eksploatacji samochodu. Dynamiczny wzrost sprzedaży samochodów w drugiej połowie lat '90 oraz nowe wymagania importera dotyczące salonów dealerskich spowodowały konieczność zmiany naszej lokalizacji na Stalową Wolę. W 2011 nastąpił kolejny przełomowy moment w dziejach firmy - budowa 3 nowych salonów VW, Audi i SEAT oraz przeniesienie działalności Prezesa Stanisława Górskiego do Rzeszowa.Niecałe 7 lat po „przeprowadzce” do Rzeszowa , 1.04.2018r. w wyniku podpisania umowy regulującej podział Grupy Autorud, staliśmy się przedsiębiorstwem o nazwie Autorud Rzeszów Sp. z o.o., którego jedynym właścicielem został Stanisław Górski.2020 to kolejny niezwykły dla nas rok, w którym przejęliśmy dealerstwa Autohaus Otto w Lublinie i przybraliśmy nową nazwę G&G Auto.