Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Zarządu / Biura

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Rzeszów
4 000 - 5 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista junior / mid / senior / asystent
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1180 dni temu

Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystent Zarządu / Biura

 

Za co będziesz odpowiedzialna/y?
  • kompleksową obsługę Sekretariatu
  • organizację czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych
  • obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w firmie
  • wsparcie w przygotowywaniu spotkań firmowych organizowanych na potrzeby Zarządu
  • przygotowywanie spotkań firmowych dla Pracowników w obrębie ZFS
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
  • zamawianie artykułów biurowych na potrzeby  funkcjonowania biura i firmy
  • przyjmowanie i zarządzanie korespondencją firmową oraz dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów oraz informacji
  • rejestrację i wprowadzanie dokumentów do systemu Saldeo
  • przygotowywanie, archiwizowanie i kontrolę nad umowami z kontrahentami firmy
  • porządkowanie i archiwizację dokumentów
  • przekazywanie informacji w sprawach związanych z obsługą porządkową i serwisową w budynkach
  • terminową i sprawną realizację zleconych zadań, w tym także egzekwowanie terminowości zadań zleconych do podwykonawców / kontrahentów
  • negocjowanie warunków nowych umów lub renegocjacje stawek w obecnych w zakresie drobnych usług (np. dostawa kawy, wody, maszyn vendingowych itp.)
  • przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia)
  • współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi
  • reprezentację i dbanie o pozytywny wizerunek Spółki,
  • prowadzenie „Informatora Firmowego” oraz kontrolę przestrzegania Kodeksu Etycznego i Dress Codu w firmie
  • wsparcie działu kadr w obszarze HR
  • wykonywanie innych poleceń Zarządu i Przełożonego wynikających z potrzeb Spółki w ramach zadań związanych ze stanowiskiem
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
  • 2 letniego doświadczenia w pracy w Sekretariacie lub przy Zarządzie
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu
  • znajomości savoir-vivre biznesowego
  • umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji
  • umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
  • skuteczności, wytrwałości i inicjatywy w działaniu
  • przyjmowania na siebie odpowiedzialności za powierzone zadania, samodzielności i szukania rozwiązań
  • zaangażowania i chęci niesienia pomocy innym
  • dokładności i skrupulatności, dbałości o detale
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
Co zyskujesz?
  • rozwojową pracę w pewnej i stabilnej firmie będącej liderem na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • zatrudnienie na samodzielnym stanowisku gwarantującym różnorodność zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach,
  • świadczenia socjalne

 

Osiągnięcia firmy:
Prosimy o dopisanie na CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.
 

Poznaj

G&G AUTO RZESZÓW Sp. z o.o

Grupa G&G Auto działa już od ponad 27 lat na podkarpackim rynku - od samego początku współpracując z VGP. Koncesję na sprzedaż i serwis podpisaliśmy dokładnie 13 października 1993 roku, a wraz z dniem 1 stycznia roku 1994 otworzyliśmy nasz pierwszy salon w miejscowości Rudnik nad Sanem. Od samego początku naszym priorytetem było zapewnienie Klientom usług najwyższej jakości - na każdym etapie sprzedaży i późniejszej eksploatacji samochodu. Dynamiczny wzrost sprzedaży samochodów w drugiej połowie lat '90 oraz nowe wymagania importera dotyczące salonów dealerskich spowodowały konieczność zmiany naszej lokalizacji na Stalową Wolę. W 2011 nastąpił kolejny przełomowy moment w dziejach firmy - budowa 3 nowych salonów VW, Audi i SEAT oraz przeniesienie działalności Prezesa Stanisława Górskiego do Rzeszowa.Niecałe 7 lat po „przeprowadzce” do Rzeszowa , 1.04.2018r. w wyniku podpisania umowy regulującej podział Grupy Autorud, staliśmy się przedsiębiorstwem o nazwie Autorud Rzeszów Sp. z o.o., którego jedynym właścicielem został Stanisław Górski.2020 to kolejny niezwykły dla nas rok, w którym przejęliśmy dealerstwa Autohaus Otto w Lublinie i przybraliśmy nową nazwę G&G Auto.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...