Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystentka Zarządu Kraków
Asystent Zarządu / Asystentka Zarządu

Asystent Zarządu / Asystentka Zarządu

ELSTA sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2496 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem Elsta Sp. z o.o. poszukuje na stanowisko

Asystent Zarządu / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Kraków Nr ref.: NZ/01/2018

 

Zakres obowiązków
  • Koordynacja kalendarza spotkań Zarządu –zarządzanie czasem spotkań, przygotowywanie potrzebnych dokumentów, określanie wysokości priorytetów,
  • Płynna koordynacja obiegu dokumentów firmowych – dystrybucja wewnątrz i na zewnątrz firmy,
  • Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych oraz krajowych zarządu firmy zapewniając efektywne wykorzystanie czasu,
  • Przygotowanie i nawigowanie wizyt gości Spółki (w tym zagranicznych)  – m.in. rezerwacje hoteli, transportu, planowanie harmonogramów wizyt,
  • Prowadzenie korespondencji mailowej w imieniu Zarządu,
  • Płynna wymiana informacji z odpowiednimi działami oraz poufność w ramach korespondencji o charakterze biznesowym,
  • Płynne posługiwanie się językiem angielskim zarówno w mowie jak i piśmie ( większość korespondencji, dokumentacji, spotkań oraz zadań odbywa się w języku angielskim)
  • Przygotowywanie raportów, zestawień oraz notatek ze spotkań, koordynacja przygotowywania prezentacji oraz materiałów na spotkania zarządu,
Wymagania
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim w środowisku biznesowym i umiejętność pracy w środowisku międzykulturowym,
  • Bardzo dobry poziom znajomości języka angielskiego umożliwiający swobodną komunikacje w środowisku biznesowym zarówno w mowie i piśmie,
  • Szybkie rozwiązywanie problemów, reaktywność, wysoka tolerancja na stres i umiejętność pracy pod presją, kreatywność w rozwiązywaniu problemów, ukierunkowanie na rozwiązania i cele, dojrzałość i dyskrecja
  • Bardzo dobry poziom znajomości języka angielskiego umożliwiający swobodną komunikacje w środowisku biznesowym zarówno w mowie i piśmie,
  • Biegła obsługa programów MS Office (Excel, Word, PowerPoint), mile widziane doświadczenie w elektronicznym obiegu dokumentów na programie EDokumenty,
  • Szybkie rozwiązywanie problemów, reaktywność, wysoka tolerancja na stres i umiejętność pracy pod presją, kreatywność w rozwiązywaniu problemów, ukierunkowanie na rozwiązania i cele, dojrzałość i dyskrecja,
  • Zaangażowanie, wysoka motywacja wewnętrzna oraz zadaniowe podejście do wykonywania obowiązków,
  • Bardzo dobra organizacja czasu i pracy własnej oraz kalendarza spotkań swojego przełożonego,
Oferujemy
  • Dynamiczną i ciekawą pracę w przyjaznym środowisku w, którym wszyscy rozwijamy się i uczymy,
  • Pracę w środowisku, gdzie Twój głoś będzie słyszany – wspieramy innowacje nie tylko u naszych klientów,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (obejmujących zarówno Pracownika, jak i Jego najbliższych),
  • kartę Multisport (z możliwością korzystania także przez członków rodziny),
  • możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia tzw. NNW,
  • pracę w przyjaznym i sympatycznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....