W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób na stanowisko:
-
Udział w spotkaniach biznesowych zarządu z klientami firmy,
-
Wsparcie zarządu w bezpośrednich kontaktach z klientami niemieckojęzycznymi,
-
Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami,
-
Budowanie dobrego wizerunku firmy,
-
Koordynacja i zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy klientami, a innymi komórkami organizacyjnymi.
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny,
-
Gotowość do wyjazdów służbowych – około 2 w miesiącu,
-
Znajomość branży HR będzie dodatkowym atutem,
-
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
-
Wysoki poziom kultury osobistej,
-
Samodyscyplina, inicjatywa i silna motywacja.
-
Umowa o pracę,
-
Uczestnictwo w dużych międzynarodowych projektach z branży HR,
-
Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania nowych kompetencji,
-
Ciągły kontakt z językiem niemieckim,
-
Interesującą oraz odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Współpracę z młodym i ambitnym zespołem.