Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent - Wdrożenie projektu HRIS (Human Resource Information System)
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie Lidera Projektu podczas wdrażania projektu HRIS,
- analiza danych i tabel w Excelu,
- prowadzenie dokumentacji oraz raportowanie prac związanych z prowadzonym projektem.
Od kandydatów oczekujemy:
- studiów na kierunku np. zarządzanie, socjologia, finanse itp.,
- b. dobrej znajomości Microsoft Excel,
- dobrej organizacji pracy, dokładności,
- mile widziana znajomość Visual Basic.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- UMOWA ZLECENIE
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych,
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL