Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: KAD/393/05/2017
Główne zadania:
- przeprowadzanie wizyt weryfikacyjnych/informacyjnych w oddziałach Banku
- przekazywanie doradcom informacji zwrotnych po przeprowadzonej wizycie
- propagowanie wśród doradców najlepszych praktyk w obsłudze Klientów
- dokumentowanie tego, co wymaga poprawienia lub dodatkowej pracy
- wyszczególnienie i docenienie dobrych elementów obsługi klienta
- udzielanie instruktaży w jaki sposób doradca ma rozwijać relacje z Klientami nowymi i z Klientami z bazy
Oczekujemy:
- komunikatywności
- spostrzegawczości
- wysokiej kultury osobistej
- umiejętności kontrolowania emocji
- umiejętności jasnego wyrażania własnych myśli i opinii
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- szkolenia przygotowujące do pracy
- miłą i sympatyczną atmosferę pracy
- dojazd do Oddziałów z siedziby Regionu
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.