Asystent w Dziale Usług Księgowych (K/M)
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Łużycka 10
Nr ref.: 2023_15_ADKGA
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia i pokrewne) lub jesteś w trakcie ostatnich lat studiów zaocznych
- Masz doświadczenie w pracy w księgowości – najlepiej w biurze księgowym, będzie to Twój dodatkowy atut
- Podczytywanie ciekawostek księgowo-podatkowych to Twój codzienny żywioł ?
- Lubisz pracę z liczbami i dużą ilością danych
- Chcesz pracować w firmie pragnącej być najbardziej empatyczną organizacją w branży
To być może to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu?
Na czym będzie polegać Twoja praca w Moore Polska jako Asystent w Dziale Usług Księgowych?
Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na trzech płaszczyznach:
- Wsparcie Samodzielnej Księgowej w obsłudze spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości z wykorzystaniem ERP Comarch Optima
- Bieżący kontakt z klientami i dbanie o wysokie standardy obsługi
- Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Moore Polska
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
- Kompletacja dokumentów spółki (zapisywanie na dysku lub drukowanie deklaracji podatkowych, list płac, poleceń księgowań itp.)
- Wgrywanie wyciągów bankowych oraz ich rozliczanie i księgowanie
- Wgrywanie lub wprowadzanie i rozliczanie raportów kasowych
- Księgowanie faktur przychodowych i kosztowych
- Tworzenie podstawowych poleceń księgowań
- Obróbka danych w arkuszach kalkulacyjnych
- Archiwizacja i przygotowanie dokumentów do wydania klientowi
- Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
Co oferujemy w zamian?
Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy:
- Stabilne zatrudnienie i współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę (umowa o pracę lub umowa zlecenie) – 3-miesięczny okres próbny, następna umowa na czas nieokreślony
- Przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
- Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi swoje kompetencje
- Partycypacja w kosztach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (30% – 100% dofinansowania)
- Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym
- Dofinansowanie do karty Multisport i możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (laptop, dostęp do serwisów branżowych)
A jakie są nasze wymagania?
Dużo wymagamy od siebie, więc także sporo wymagamy od naszych potencjalnych kandydatów. Jeśli więc odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie zdania z listy znajdujące się na początku ogłoszenia i spełniasz wszystkie poniższe warunki, to zapraszamy do złożenia aplikacji.
W zakresie kompetencji zawodowych:
- Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne) lub ostatnie lata studiów zaocznych
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel
- Zainteresowanie i podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa rachunkowego i podatkowego
- Dostępność w pełnym wymiarze czasu pracy
- Mile widziane:
- Doświadczenie w zakresie obsługi ERP Optima
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Doświadczenie zawodowe związane z księgowością
W zakresie kompetencji osobistych:
- Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i pokora wobec posiadanej wiedzy
- Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania (zarówno klientów, jak i współpracowników i przełożonego), a także brak oporów przed zadawaniem pytań
- Inicjatywa i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań, projektów, wdrażaniu usprawnień