Lider rynku w swojej branży w Europie środkowo-wschodniej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje ludzi pełnych pasji, zaangażowanych i kreatywnych do współpracy na stanowisku
Asystent w dziale Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
- przygotowywanie umów, porozumień zmieniających
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- prowadzenie dokumentacji dotyczących ewidencji czasu pracy
- archiwizacja dokumentów
- kontrola aktualności szkoleń BHP i badań lekarskich
- wykształcenie min. Średnie
- chęć do pracy i nauki
- znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych (znajomość równoważnego czasu pracy będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność pracy w zespole
- dobra znajomość pakietu MS Office
- doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, sumienność
- pracę w stabilnej firmie na umowę o pracę
- możliwość poznania branży HR w szerokim zakresie
- ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze u lidera w branży
- narzędzia niezbędne do pracy
- praca na ½ etatu (możliwość zamiany na pełny etat)