Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Asystent / Biotechnolog

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź, ul. Krakusa 28    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Obsługa aparatury medycznej; Przygotowywanie badań do wysyłki; Współpraca z punktem pobrań; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej;
  • Referent ds. księgowości z obsługą sekretariatu

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
  • Asystent w dziale Produkcji i Utrzymania Ruchu

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z Kierownikiem Produkcji i Utrzymania Ruchu w zakresie nadzoru nad przeglądami technicznymi maszyn, organizacji i zamawiania części zamiennych, wsparcia podczas bieżących napraw, konserwacji i modernizacji parku maszynowego. Osoba ta...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Asystent ds. księgowości i administracji

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
  • Asystent ds. Importu-Exportu

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
  • Pracownik biurowy działu zakupu i import – export

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent w dziale kadr i płac

BUSINESS SUPPORT SOLUTION SA
Łódź
praca stacjonarna
2529 dni temu

Business Support Solution SA to jedna z wiodących firm w Polsce działająca w branży BPO, należąca do Pelion SA

 

Czy duża organizacja może stwarzać nie tylko stabilne warunki zatrudnienia, ale też kameralną atmosferę pełną wsparcia i pozytywnych relacji?

 

My wierzymy, że  TAK.

 

Firmę tworzą ludzie - szukamy osób, które chcą z nami tworzyć i rozwijać BSS SA

Asystent w dziale kadr i płac
Miejsce pracy: Łódź
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Wystawianie umów o pracę, prowadzenie dokumentacji pracowniczej m. in. akt osobowych, wystawianie skierowań na badania lekarskie, raportowanie stanu akt osobowych
  • Wprowadzanie danych nowo zatrudnionych pracowników do elektronicznej bazy danych i jej aktualizacja
  • Wystawianie umów cywilnoprawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych w elektronicznej bazie danych
  • Przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowych i aktualizacyjnych w ZUS oraz ich wysyłka
  • Wstępna weryfikacja ewidencji czasu pracy
  • Dystrybucja wewnętrzna korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Przygotowywanie kserokopii dokumentów i formularzy na potrzeby Działu Kadr i Płac
  • Archiwizacja dokumentów kadrowych i płacowych
OCZEKUJEMY:
  • Wykształcenia wyższego kierunkowego - ekonomia, finanse lub pokrewne
  • Znajomości obsługi komputera - mile widziana praktyczna znajomość systemów MS WORD i EXCEL
  • Komunikatywności oraz umiejętności współpracy w dużym i dynamicznym zespole
  • Otwartości na zmiany
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z podobnym zakresem obowiązków
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie  w stale rozwijającej się firmie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy
  • Możliwość poszerzania wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
  • Bardzo bogaty pakiet benefitów, a w nim m.in.:
    • Karta FitProfit 
    • Program PULS - prywatna opieka medyczna
    • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)
    • Program Wyprawki dla dzieci (szkolna, noworodkowa)
    • Bilety do kina, do teatru, na koncerty
    • Drużyna BSS – wsparcie aktywności sportowej
    • PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia
Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi (91-341 Łódź), przy ul. Pojezierskiej 90A. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. W przypadku wyrażenia zgody na udostępnienie danych osobowych innym podmiotom z grupy kapitałowej Pelion Healthcare Group, zostaną one przekazane tym podmiotom na potrzeby prowadzonych przez te podmioty rekrutacji. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez administratora danych rozpatrywane.
W zgłoszeniu prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych objętych w załączonym CV przez Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A, jako administratora danych osobowych, wyłącznie na potrzeby realizacji procedury rekrutacji pracowników, przeprowadzanych przez ten podmiot obecnie. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana, w tym celu prosimy o kontakt: Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A.”
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w załączonym CV przez Business Support Solution SA na potrzeby realizacji procedur rekrutacji pracowników przeprowadzanych przez ten podmiot w przyszłości, przez okres 1 roku. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana, w tym celu prosimy o kontakt: Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A.”
„Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych objętych formularzem oraz CV przez BSS S.A. podmiotom z grupy kapitałowej Pelion Healthcare Group, w ramach której Pelion S.A. jest podmiotem dominującym, wyłącznie na potrzeby realizacji procedur rekrutacji pracowników przeprowadzanych przez te podmioty obecnie oraz w przyszłości przez okres 1 roku. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana, w tym celu prosimy o kontakt: Business Support Solution S.A. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A.”
 

Podobne oferty

  • Młodszy Asystent / Biotechnolog

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź, ul. Krakusa 28    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Obsługa aparatury medycznej; Przygotowywanie badań do wysyłki; Współpraca z punktem pobrań; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej;
  • Referent ds. księgowości z obsługą sekretariatu

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
  • Asystent w dziale Produkcji i Utrzymania Ruchu

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z Kierownikiem Produkcji i Utrzymania Ruchu w zakresie nadzoru nad przeglądami technicznymi maszyn, organizacji i zamawiania części zamiennych, wsparcia podczas bieżących napraw, konserwacji i modernizacji parku maszynowego. Osoba ta...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Asystent ds. księgowości i administracji

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
  • Asystent ds. Importu-Exportu

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
  • Pracownik biurowy działu zakupu i import – export

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....