RSM Poland to ponad 130 specjalistów w Warszawie i Poznaniu. RSM to ponad 37 tysięcy specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.
W związku z ciągłym rozwojem firmy i stale rosnącym portfolio naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Jako Asystent w Dziale Administracji będziesz odpowiedziany(a) za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura. Do Twoich zadań będzie należało wsparcie administracyjne innych działów firmy, dbanie o zaopatrzenie biura (organizacja nowych miejsc pracy, zakup mebli i artykułów biurowych) oraz obsługa urządzeń biurowych. Twoją rolą będzie także wsparcie pracy sekretariatu (w tym pierwszy kontakt z Klientem) oraz dostarczanie dokumentów do urzędów i instytucji na terenie Warszawy.
Nasze oczekiwania:
- Min. roczne doświadczenie w pracy biurowej;
- Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych);
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word);
- Bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista;
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek niezbędny;
- Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
- Możliwość nieodpłatnego uczestniczenia w szkoleniach miękkich i językowych;
- Świetną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.