Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Foundever
dolnośląskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziesięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam ponad 190 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Departamencie Obsługi Klienta (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: PP/ADOK/10/16
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta w Departamencie Obsługi Klienta dołączy do Działu Relacji z Klientami. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna obsługa klientów i współpracowników Grupy Kapitałowej, w tym udzielanie wyczerpujących informacji na temat oferowanych usług oraz prowadzonych spraw, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy oraz wykonywanie raportów i statystyk w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania:
dobra dykcja oraz komunikatywność,
zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji,
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie istotnym atutem,
chęć zdobywania wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz prawa,
umiejętności obsługi komputera, w szczególności MS Office,
wysoka kultura osobista,
mile widziane doświadczenie w pracy w zakładach ubezpieczeń lub kancelarii prawnej.
Oferujemy:
pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne,
pakiet socjalny,
zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Foundever
dolnośląskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...