Intertoll Polska Sp. z o.o. – Operator autostrady A1 w woj. pomorskim i kujawsko-pomorskim poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent / Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Pelplin
Miejsce pracy – Obwód Utrzymania Autostrady k/Pelplina (Ropuchy 7a)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę recepcji i gości firmowych
- obsługę korespondencji i przesyłek firmowych
- zapewnienie wsparcia o charakterze administracyjnym dla spraw firmowych
- przygotowywanie pism i raportów
- pomoc przy organizacji spotkań biznesowych
- administrowanie odzieżą roboczą dla pracowników
- okresowe wspieranie firmowej infolinii
Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych zarówno ustnych jak i pisemnych
- wysokiej kultury osobistej, uprzejmości, życzliwości i pozytywnego nastawienia
- dobrych umiejętności organizacyjnych i wewnętrznej motywacji do pracy
- minimum średniego wykształcenia, mile widziane wyższe o profilu humanistycznym / społecznym
- biegłej obsługi komputera (aplikacji tj.: Word, Excel, Power Point, Outlook)
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres próbny (3 miesiące) a potem na czas nieokreślony
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w profesjonalnej firmie
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i jakości pracy
- dodatkowe benefity (świadczenia socjalne, premia roczna zależna od wyników firmy)