redagowanie dokumentów, analiza danych dotyczących cen tranzakcyjnych, pozyskiwanie informacji o nieruchomościach; drukowanie, skanowanie, kopiowanie, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów WORD EXCEL
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Świecie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Wojska Polskiego 195A, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Elwira Walińska 523332283
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
AIPEX
kujawsko-pomorskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
22 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Kierownika Obiektu w bieżących pracach administracyjno-kadrowych; Rejestrowanie / wystawianie faktur w programie; Uzupełnianie danych w MS Office, w tym Excel; Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników; Redagowanie treści ofert; Tworzenie raportów; Monitorowanie i...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
W tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny (produkcja biotechnologiczna). Twoje...
Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji.
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...