asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
Asystent Pionu Certification and Business Enhancement (CBE)
Asystent Pionu Certification and Business Enhancement (CBE)
SGS Polska Sp. z o.o.
Gdynia
praca stacjonarna
2957 dni temu
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem usług auditu i certyfikacji naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska:
Asystent Pionu Certification and Business Enhancement (CBE)
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
Planowanie, organizacja i obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zespół CBE SGS Polska oraz zagraniczne placówki SGS, w tym odpowiadanie na zapytania oraz prowadzenie dokumentacji w języku angielskim, fakturowanie, monitorowanie realizacji wskaźników, wystawianie certyfikatów.
Wymagania:
Samodzielność w działaniu, umiejętność skutecznej i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
Dobra znajomość języka angielskiego
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
Odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań
Rozwinięte zdolności komunikacyjne
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
Wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę na pełen etat (umowa o pracę), w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...