Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, sterylizację narzędzi i materiałów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
PEPCO to międzynarodowa siec sklepów oferujących odzież dla całej rodziny oraz artykuły dla domu – zawsze w atrakcyjnych cenach. Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą mocno zakorzenioną na polskim rynku i centralnie związaną z miastem Poznań. Łącznie posiadamy ponad 600 sklepów i zatrudniamy ponad 5000 osób w całej Polsce, Słowacji, Czechach, Rumunii i na Węgrzech.
Polityka PEPCO zakłada dalszy intensywny rozwój firmy, który zaowocuje kolejnymi otwarciami nowych sklepów i potrzebą zwiększenia zespołu.
Obecnie poszukujemy do pracy w Centrali w Poznaniu osoby na stanowisko:
Asystent Kupca
Miejsce pracy: Poznań (woj. wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
wsparcie kupca w bieżącej pracy
przygotowanie zamówień, analiz i raportów
dbanie o próbki towaru (rejestrowanie w systemie, oznakowanie, utrzymanie porządku)
współpracę z krajowymi i zagranicznymi dostawcami
Oczekujemy:
min. średniego wykształcenia (preferowane wyższe)
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office - szczególnie Excel
systematyczności i skrupulatności
doświadczenie w pracy w dziale zakupów i znajomość branży odzieżowej
Oferujemy:
umowę o pracę
korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, sterylizację narzędzi i materiałów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;