asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, sterylizację narzędzi i materiałów.
Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
Dekoma, wiodąca firma z branży dekoracji wnętrz oraz dystrybucji wysokogatunkowych tkanin dekoracyjnych i meblowych w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata/tki na stanowisko:
Asystent Kreatywny w Dziale Wprowadzania Tkanin
Miejsce pracy: Poznań, Swarzędz
Obowiązki:
prace biurowe w tym korespondencja mailowa z dostawcami i z klientami,
pomoc przy tworzeniu między innymi katalogów i opisów technicznych tkanin, dekoracji, pasmanterii,
pomoc w procesie wyboru i ułożeń kolorystycznych nowych kolekcji,
pomoc w przygotowaniu rysunków technicznych i przygotowaniu produkcji,
tworzenie spisów produktów,
uzupełnianie wpisów na stronie internetowej
wsparcie głównej dekoratorki.
Wymagania:
dobra znajomość j.angielskiego umożliwiająca komunikacje zwłaszcza w piśmie-warunek konieczny,
dobra znajomość pakietu Office,
znajomość programów graficznych (Corel Draw i Adobe Photoshop, Gimp itp),
wielozadaniowość,
kreatywność i inicjatywa w działaniu,
elastyczność,
dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
praca w Swarzędzu pełna wyzwań, mamy klientów z ponad 50 krajów,
od poniedziałku do piątku ( I zmiana,)
możliwość rozwoju i poszerzania wiadomości z zakresu wiedzy o tkaninach, marketingu, komunikacji w języku angielskim, pracy z nowoczesnym oprogramowaniem,
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem, sterylizację narzędzi i materiałów.
Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;