JEST WIELE POWODÓW, BY PRACOWAĆ W MERCEDES-BENZ.
Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze większe obroty.
Asystent Klienta
Kraków
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Karta MultiSport
- Program Rekomendacji Pracowników
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Zdrowe wtorki
Jakie będą Twoje zadania:
- Witanie i przyjmowanie Klientów oraz kierowanie ich spraw do odpowiednich osób w salonie lub serwisie zgodnie z najwyższymi standardami
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez nawiązywanie relacji z Klientami, udzielanie im podstawowych informacji
- Opieka nad Klientami oczekującymi na obsługę oraz rejestrowanie ruchu w salonie
- Wspieranie działań Pracowników Recepcji np. pierwszy kontakt z Klientem (osobisty, e-mailowy, telefoniczny), obsługę korespondencji oddziału
- Przygotowywanie i serwowanie napojów Klientom
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy w bezpośredniej obsłudze Klientów
- Miłej aparycji i wysokiej kultury osobistej
- Komunikatywności i umiejętności w nawiązywaniu relacji
- Znajomości obsługi komputera (MS Office)
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Prawa jazdy kat. B
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Karta MultiSport
- Program Rekomendacji Pracowników
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Zdrowe wtorki
Jakie będą Twoje zadania:
- Witanie i przyjmowanie Klientów oraz kierowanie ich spraw do odpowiednich osób w salonie lub serwisie zgodnie z najwyższymi standardami
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez nawiązywanie relacji z Klientami, udzielanie im podstawowych informacji
- Opieka nad Klientami oczekującymi na obsługę oraz rejestrowanie ruchu w salonie
- Wspieranie działań Pracowników Recepcji np. pierwszy kontakt z Klientem (osobisty, e-mailowy, telefoniczny), obsługę korespondencji oddziału
- Przygotowywanie i serwowanie napojów Klientom
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy w bezpośredniej obsłudze Klientów
- Miłej aparycji i wysokiej kultury osobistej
- Komunikatywności i umiejętności w nawiązywaniu relacji
- Znajomości obsługi komputera (MS Office)
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Prawa jazdy kat. B