„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Mamy pracę dla Ciebie ! Stawiasz na rozwój zawodowy? Lubisz pracę z ludźmi i wyzwania?
Dołącz do naszej zgranej paczki! Rozpocznij pracę jako:
Asystent Klienta ds. technicznych (helpdesk)
Miejsce pracy: Rzeszów
Dołącz do nas jeśli:
- poszukujesz stabilnej pracy, w oparciu o umowę o pracę
- jesteś dyspozycyjna/y, gotowy do pracy w systemie zmianowym
- sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się obsługi nowych programów
- lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywna/y i pozytywnie nastawiona/y do Klienta
- masz motywację do pracy i rozwoju zawodowego
Dzięki nam zyskujesz:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ¾ etatu (możliwość pracy w pełnym wymiarze etatu)
- przygotowanie do pracy – szkolenie adaptacyjne, za które otrzymasz wynagrodzenie
- gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze (na początek 1800-2500 zł brutto w zależności od dyspozycyjności)
- premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów
- stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
- dopłaty do prywatnej opieki medycznej i kart sportowych oraz konkursy, gadżety i inne atrakcje firmowe
Twoim zadaniem będzie:
- obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym – udzielanie pomocy Klientom
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem