![](/img/firma/templates/742831/23994/sgs_top.jpg)
![](/img/firma/templates/742831/24228/sgs.jpg)
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem Działu Rolnego poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Wsparcie Kierownika Stacji w codziennej pracy, koordynowanie procesów administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Stacji (m.in. zakupy, zarządzanie dokumentacją, utrzymanie porządku) oraz pomoc Technikom Doświadczalnym.
-
Wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe lub student studiów zaocznych
-
Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
-
Sumienność, dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole
-
Bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
-
Dyspozycyjność
-
Pracę w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Umowę o pracę, atrakcyjne warunki zatrudnienia (pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna)
-
Przyjazną atmosferę pracy
-
Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
![](/img/firma/templates/742831/24049/100.jpg)