PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:
Asystent Kierownika Kontraktu
Utoruj sobie przyszłość. Aplikuj jeżeli chcesz współtworzyć ciekawy projekt Warszawy Zachodniej. Dołącz do zespołu i zbuduj razem z nami stację na miarę XXI wieku. Poszukujemy asystenta kierownika kontraktu, który pomoże w nadzorowaniu realizacji projektu.
- rejestracja oraz współudział w analizie wystąpień wykonawców dotyczących zakresu technicznego branżowego realizacji projektu,
- współudział w weryfikacji raportów przygotowywanych przez Inżyniera Projektu dla zakresu branżowego,
- współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
- współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej wykonawczej i powykonawczej,
- współudział w sporządzaniu branżowych harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego
- współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
- współudział w identyfikacji i raportowaniu do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu / projektu oraz w podejmowaniu działań zapobiegających,
- dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego realizacji oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
- udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów,
- współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych w przypadku realizacji innych zadań inwestycyjnych,
- współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
- przygotowanie notatek z udziału w naradach i spotkań z interesariuszami projektu,
- współudział przy weryfikacji propozycji umów podwykonawczych przedstawianych przez wykonawcę,
- współudział w weryfikacji raportów przygotowywanych przez Inżyniera Projektu.
- wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych (w tym np. projekty kolejowe, drogowe, kubaturowe, sieci infrastrukturalne),
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- znajomość warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
- umiejętności harmonogramowania i kosztorysowania.
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Przyjazna i partnerska atmosfera
- Program sportowo-rekreacyjny
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.