PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent kierownika kontraktu
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
- współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
- współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
- współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
- współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
- współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
- dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
- udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
- wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
- znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.