DOM Medica
Jesteśmy nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się firmą z obszaru domowej opieki medycznej. Działamy zgodnie z najwyższymi standardami. Ze względu na perspektywy dynamicznego rozwoju i wzmacniania pozycji na rynku domowej opieki medycznej jesteśmy Pracodawcą, z którym warto związać się na dłużej.
Jeśli jesteś osobą rzetelną i pełną entuzjazmu, a praca będzie dla Ciebie wyzwaniem
i szansą na rozwój - DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Asystent/ka
Praca w biurze w Warszawie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- administracyjne wsparcie dla biura,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą spółki,
- koordynacja procesu obiegu dokumentów, w tym dokumentów finansowych spółki, opisywanie oraz wprowadzanie faktur do systemu komputerowego - współpraca z Działem Księgowości,
- prowadzenie i aktualizacja baz danych klientów zewnętrznych spółki (kontrola terminów, obsługa administracyjna procesu zawierania umów),
- współpraca w zakresie koordynacji realizacji zamówień i projektów,
- opracowywanie analiz i raportów,
- organizacja spotkań oraz podróży służbowych, przyjmowanie gości,
- wsparcie w procesie kontraktowania i rozliczania usług medycznych z NFZ.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia zdobytego na podobnym stanowisku (preferowane osoby z doświadczeniem w placówce medycznej),
- wykształcenia wyższego,
- biegłej obsługi komputera i pakietu MS Office,
- dyspozycyjności, otwartości i umiejętności pracy z ludźmi,
- umiejętności planowania i dobrej organizacji pracy,
- samodzielności oraz odpowiedzialności za powierzone zadania,
- sumienności, rzetelności, dokładności,
- komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, kreatywności,
- wysokiej kultury osobistej,
- czynnego prawa jazdy kat. B. - mile widziane,
- znajomości języka angielskiego - mile widziana.
Oferujemy:
- przyjazne środowisko pracy,
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego.