CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2015), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia ponad 70.000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 400 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.pl
-
Wspieranie pracowników działu w obowiązkach administracyjnych,
-
Udział w procesie przygotowywania umów z klientami (formatowanie treści, kompletowanie wymaganych załączników, przekazywanie kompletu dokumentów do podpisu),
-
Monitorowanie rynku powierzchni komercyjnych pod kątem ostatnich transakcji i nowych projektów,
-
Pomoc w redagowaniu materiałów informacyjnych i ofert dla klientów – formatowanie treści, korekta grafiki,
-
Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi (klienci, urzędy),
-
Wspieranie pracowników działu w zbieraniu i analizie informacji na temat rynku nieruchomości
w Warszawie i rynków lokalnych w Polsce pod kątem podaży, popytu, zawieranych transakcji najmu/sprzedaży, stawek czynszu/cen sprzedaży, itp. oraz przetwarzanie ich na potrzeby Działu.
-
Wykształcenie: w trakcie studiów (mile widziane kierunki związane z nieruchomościami),
-
Zainteresowanie nieruchomościami komercyjnymi,
-
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, PPT,
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
-
Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
-
Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość pakietów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint).
-
Pracę w niepełnym wymiarze godzin na podstawie umowy zlecenie,
-
Elastyczne godziny pracy.