"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.”
Obecnie dla naszego Klienta- agencji zintegrowanego marketingu, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Asystent(ka) Zarządu / Executive Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe -preferowane kierunki: filozofia, historia sztuki, dziennikarstwo, bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, etnografia, socjologia
- biegle znasz język angielski oraz posługujesz się w stopniu komunikatywnym drugim językiem obcym
- bardzo dobrze znasz MS Office
- cechujesz się wysoką kulturą osobistą, ciekawością świata oraz posiadasz umiejętność poszukiwania informacji
- jesteś osobą odpowiedzialną, asertywną, samodzielną i potrafisz ustalać priorytety
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych
- sporządzanie poleceń i zarządzeń Zarządu spółki
- asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu
- opracowywanie prezentacji, redagowanie pism, przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe
- organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych
- zapewnianie wsparcia dla przełożonego w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami
Wybranym Kandydatom, nasz Klient zaoferuje:
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realne możliwości awansu poziomego lub pionowego w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym i dynamicznym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia wiedzy
- niezbędne narzędzia do pracy
- udział w innowacyjnych projektach