CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2015), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia ponad 70.000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 400 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.pl
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Administracji Galerii Handlowej,
- Koordynowanie kalendarza i korespondencji Dyrektora Galerii Handlowej,
- Organizacja i koordynacja spotkań Dyrektora Galerii Handlowej,
- Tworzenie raportów i zestawień,
- Wsparcie współpracy Dyrektora Galerii Handlowej z Asset Managerem, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
- Udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym,
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez odpowiednią organizację pracy oraz
w kontaktach z Najemcami i Interesantami, - Monitorowanie zaopatrzenia biura,
- Współpraca z Dyrektorem Galerii Handlowej w zakresie planowania budżetu Biura Administracji, przygotowanie regularnych konkursów ofert na usługi biurowe, kontrola, analiza i optymalizacja budżetu Biura Administracji,
- Współpraca i wspieranie Dyrektora Galerii Handlowej w nadzorze nad firmami serwisowymi obsługującymi Galerię Handlową, m.in. ochrony i firmy sprzątającej,
- Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy, rejestrowanie jej i przekazywanie odpowiednim pracownikom oraz odpowiedzialność za terminowy i prawidłowy obieg dokumentów,
- Koordynacja obsługi gości oraz interesantów,
- Dbałość o pozytywny wizerunek Galerii Handlowej.
- Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy biurowej,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Znajomość pakietów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
- Wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Zainteresowanie i chęć kontynuacji kariery w branży nieruchomości komercyjnych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu.
W CBRE możesz poprowadzić swoją karierę tak, jak zechcesz. Ciesz się elastycznym środowiskiem pracy i możliwościami działania na szeroką skalę – w przyjaznej, koleżeńskiej atmosferze, wśród pomocnych współpracowników. Będziemy Cię zachęcać do ciągłego rozwoju i osiągania najlepszych efektów każdego dnia.
Pakiet świadczeń:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie,
- Dofinansowanie aktywności sportowej,
- Szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju,
- Udział w charytatywnych i komercyjnych wydarzeniach sponsorowanych przez CBRE.