X-Trade Brokers jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej domem maklerskim oferującym klientom indywidualnym dostęp do pozagiełdowego rynku instrumentów pochodnych oraz dostęp do rynku giełdowego (rynek regulowany GPW i rynek New Connect).
Nasz Dom Maklerski posiada sieć oddziałów w Europie: Czechy, Słowacja, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Francja, Niemcy, Rumunia, Węgry i przygotowuje się do ekspansji na rynki południowoamerykańskie.
XTB obsługuje obecnie ponad 25 tysięcy inwestorów z całego świata.
W marcu 2010r. spółka stała się jednym ze sponsorów zespołu Formuły 1 – Vodafone McLaren Mercedes.
W związku z dynamicznym rozwojem oraz rozbudową struktur, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
- współuczestnictwo w planowaniu oraz realizacji akcji marketingowych i promocyjnych
- wsparcie przy opracowywaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych XTB w obszarze Internetu i druku
- przygotowywanie prezentacji
- pomoc przy prowadzaniu działań marketingowych w Internecie (m.in. fora, portale społecznościowe, etc)
- pomoc przy rozbudowie strony serwisu internetowego XTB
- zbieranie danych i przygotowywanie raportów nt. działań konkurencji
- bieżące prace zlecone przez przełożonego/współpracowników
- współpraca z działami wewnątrz firmy i partnerami zewnętrznymi (domy mediowe, agencje reklamowe, drukarnie, etc.)
- student/studentka ostatnich lat studiów (preferowany kierunek: marketing)
- znajomość głównych narzędzi marketingu, e-marketingu, nowych technologii, a także obecnych trendów na rynku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- inicjatywa i entuzjazm w działaniu
- łatwość formułowania wypowiedzi, kreatywność, pomysłowość
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobre kompetencje komunikacyjne i zdolności organizacyjne
- wysoka kultura osobista
- znajomość obsługi Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)
- mile widziane doświadczenie w podobnej roli
- chęć rozwoju w obszarze e-marketingu
- możliwość rozwoju kariery zawodowej w dynamicznie rozwijającej się instytucji działającej na rynku międzynarodowym
- możliwość poznania specyfiki marketingu finansowego domu maklerskiego
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym zespole
- udział w tworzeniu strategii komunikacji XTB