Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 111 biur w 51 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.
Jesteśmy dumni z uzyskiwanych wyróżnień w konkursach branżowych, na które zapracowały interdyscyplinarne zespoły ekspertów. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu „Book of Lists” jako jedna z najlepszych firm księgowych, audytowych, doradztwa podatkowego i prawnego.
Zostaliśmy też odznaczeni tytułami „Dobry Pracodawca 2018” i „Dobra Firma 2018” przyznawany Liderom biznesu społecznie odpowiedzialnego i upowszechniającego dobre praktyki związane z CSR.
W naszej Organizacji wiemy jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Zapewniamy naszym Pracownikom komfortowe warunki pracy oraz możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach poprzez uczestniczenie w różnych sekcjach sportowych i działaniach CSR.
Jesteśmy dumni z uzyskiwanych wyróżnień w konkursach branżowych, na które zapracowały interdyscyplinarne zespoły ekspertów. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu „Book of Lists” jako jedna z najlepszych firm księgowych, audytowych, doradztwa podatkowego i prawnego.
Zostaliśmy też odznaczeni tytułami „Dobry Pracodawca 2018” i „Dobra Firma 2018” przyznawany Liderom biznesu społecznie odpowiedzialnego i upowszechniającego dobre praktyki związane z CSR.
W naszej Organizacji wiemy jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Zapewniamy naszym Pracownikom komfortowe warunki pracy oraz możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach poprzez uczestniczenie w różnych sekcjach sportowych i działaniach CSR.
Asystent/-ka w dziale księgowości płacowej
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w zakresie kadr i płac
- pracę w zespole specjalistów
- system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- dostosowany do stażu pracy szeroki pakiet świadczeń socjalnych obejmujący prywatną opiekę medyczną
- dwa dni w roku dodatkowo wolne od firmy
Poszukiwane kompetencje:
- wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne
- znajomość języka niemieckiego na poziomie dobrym (B2)
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- dobra znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office)
- dokładność, rzetelność, odpowiedzialność i chęć ciągłego samokształcenia się
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat
Zakres obowiązków:
Wsparcie w obsłudze kadrowo – płacowej Klientów Rödl & Partner w szczególności:
- pomoc w prowadzeniu akt osobowych Pracowników
- pomoc w naliczaniu i rozliczaniu wynagrodzeń Pracowników
- pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS i US
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
- opracowywanie procedur oraz dokumentów kadrowych i płacowych dla Klientów
- przygotowywanie analiz, zestawień, raportów dla członków zespołu
- inne prace zlecone przez kierownika zespołu