SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną działającego na terenie województwa śląskiego i ościennych. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – prężnie działającej firmy z branży nieruchomości,
poszukujemy kandydata na do pracy na stanowisku:
Asystent(ka) w Biurze Zarządu
Miejsce pracy: Katowice
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało obsługa sekretariatu oraz wsparcie zarządu w wykonywaniu innych zleconych zadań administracyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Office (Word, Excel i Outlook)
- Samodzielności, proaktywności oraz nastawienia na zdobywanie doświadczenia
- Wysokiej kultury osobistej oraz komunikatywności.
Pracodawca oferuje:
- Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 do 16.30 w komfortowych warunkach biurowych,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania,
- Przyjazną atmosferę pracy, dużą samodzielność pracy i możliwości zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie.