HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Pharma współpracuje z szeroko pojętą branżą farmaceutyczną. Rekrutujemy specjalistów i menedżerów średniego i wyższego szczebla na potrzeby producentów i dystrybutorów leków, sprzętu i wyrobów medycznych, firm biotechnologicznych oraz dostawców usług medycznych.
Dla naszego klienta, jednej z największych na świecie korporacji, obecnej na rynku sprzętu medycznego i nowoczesnych technologii, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Serwisu z jęz. angielskim
województwo: mazowieckie
Zadania:
- Obsługa centrali telefonicznej i systemu komputerowego,
- Koordynacja zgłoszeń serwisowych z całej Polski,
- Kontakt ze szpitalami,
- Rozwiązywanie prostych problemów serwisowych,
- Dbałość nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy,
- Inne prace administracyjne.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiąjącego swobodną komunikację,
- doświadczenie w prowadzeniu czynności back-office,
- znajomość programu SAP,
- mile widziane wykształcenie medyczne lub pokrewne,
- mile widziane doświadczenie pracy w firmie sprzętu medycznego.
Oferujemy:
- stabilną pracę w jednej z największych korporacji na rynku,
- możliwości rozwoju zawodowego na bardzo wysokim poziomie,
- umowę o pracę na czas nieokreślony oraz wynagrodzenie w okolicach 5.000 zł brutto,
- pakiet socjalny oraz bogaty pakiet szkoleń.