Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / ka Prezesa

BE4U - Agencja Eventowa Best Events For You
Poznań
praca stacjonarna
3441 dni temu

Ogłoszenie numer: 756065, z dnia 2015-07-20

Zajmujemy się tworzeniem nowych inicjatyw, opartych na innowacyjnych rozwiązaniach.

Wpieramy to co wartościowe, widzimy potrzeby i aktywnie na nie reagujemy, tworząc niesamowite i jedyne w swoim rodzaju przedsięwzięcia na skalę ogólnopolską oraz międzynarodową.

Kreujemy nową rzeczywistość, staramy się być o krok do przodu!

NIE BOIMY SIĘ WYZWAŃ, POSZUKUJEMY ICH!


Organizowanie eventów to nasza pasja. Zajmujemy się tym od lat. Energiczni, zdecydowani, rzeczowi i konkretni – to cechy, które nas charakteryzują. Nasz zespół to osoby ambitne, zdeterminowane, kreatywne oraz posiadające ogromną inicjatywność. Jesteśmy perfekcjonistami, nie zadowala nas przeciętność, dlatego naszą misją jest odkrywanie nowych perspektyw oraz tworzenie lepszej rzeczywistości. BE4U to profesjonalna agencja eventowa specjalizującą się w organizowaniu własnych przedsięwzięć na skalę masową. Główna działalność to organizowanie targów, festiwali, open air'ów oraz różnego rodzaju imprez masowych na skalę ogólnopolską oraz międzynarodową.

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy młodych, zdeterminowanych, inicjatywnych, pełnych pasji osób na pracowników naszej firmy. Oferujemy zatrudnienie stałe zarówno na umowe o pracę, jak i zlecenie. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie. Poszukujemy osób pełnych energii, radości, pragnących wprowadzać na rynek innowacje, myślących perspektywicznie, ambitnych oraz otwartych na wyzwania.

 

W związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent / ka Prezesa

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • realizowanie zadań administracyjno - biurowych (oferowanie, sporządzanie raportów, zestawień, pism, ofert, przygotowanie niezbędnych dokumentów na spotkania, korespondencja oraz wykonywanie telefonów do kluczowych partnerów, sporządzanie pism oraz korespondowanie w języku angielskim)
  • kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach
  • prowadzenie terminarza i umawianie spotkań
  • wsparcie działu eventowego
  • przyjmowanie gości
  • godne reprezentowanie firmy
  • dbanie o prawidłową komunikację w biurze
  • organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych, rezerwacje
  • współpraca z partnerami biznesowymi firmy
  • zaopatrzenie biura
  • tłumaczenia ustne oraz pisemne

Wymagania

  • przyjemna aparycja, miłe usposobienie
  • profesjonalizm
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • rzetelność
  • dyspozycyjność i elastyczność
  • doświadczenie w pracy biurowej, bądź związane z organizowaniem eventów
  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • mile widziane doświadczenie w branży eventowej
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • dokładność, zaangażowanie, dyskrecja
  • bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem
  • samodzielność w działaniu
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pracę w młodym, ambitnym zespole
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • laptop oraz telefon firmowy
  • przyjazną atmosferę w pracy

Nasza firma, wspiera wartościowe idee, wspiera również zdrowy tryb życia, dzięki czemu zapewniamy naszym pracownikom zdrowe posiłki (również związane z nietolerancjami pokarmowymi) oraz przekąski, jak również darmowe karnety do klubu fitness. Nie spotkasz się u nas z nietolerancją, bądź niezrozumieniem ze względu na prowadzoną przez siebie dietę.

Wynagrodzenie

Od 3000 do 4000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....