Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Skawina
Asystent(ka) Prezesa

Asystent(ka) Prezesa

Benda-Lutz Skawina Sp. z o.o.
Skawina
praca stacjonarna
6089 dni temu

Ogłoszenie numer: 43161, z dnia 2008-04-25

Benda-Lutz Skawina Sp. z o.o.

Benda Lutz Skawina jest firmą o austriackim i angielskim kapitale. Zakład produkcyjny, zajmujący się wytwarzaniem proszków i płatków aluminium, został zbudowany na terenie dawnej huty aluminium w Skawinie w 1991 roku. Głównymi klientami są firmy branży budowlanej, przemysł metalurgiczny, przemysł chemiczny. Firma jest częścią koncernu posiadającego swoje zakłady w Austrii, Anglii, USA i na Tajwanie.

Asystent(ka) Prezesa

Miejsce pracy: Skawina

 

Opis stanowiska

Do osoby pracującej na stanowisku Asystent(ka) Prezesa należą następujące zadania: 1. Administracja i Biuro Zarządu • bieżąca obsługa sekretariatu, • nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą (listy, e-mail, fax, przesyłki kurierskie), • obsługa kadrowa spółki w zakresie nadzoru nad aktami osobowymi, harmonogramem urlopów, ewidencją czasu pracy, • nadzorowanie ubezpieczeń grupowych, przygotowywanie i zbieranie dokumentów związanych z polisami ubezpieczeniowymi firmy, • zamawianie artykułów biurowych, • przygotowanie imprez okolicznościowych, • organizacja wyjazdów służbowych, • prowadzenie terminarza Prezesów (koordynacja terminów, miejsc i programów itd.) • przygotowywanie materiałów na spotkania, zebrania, narady wg wytycznych Prezesa, • nadzór nad regulaminami obowiązującymi w firmie, wprowadzanie zmian, aktualizacja, • przygotowanie organizacyjne zebrań Zarządu, sporządzanie protokółów zebrań w języku polskim i angielskim, • przygotowywanie organizacyjne zebrań Wspólników, sporządzanie protokółów w języku polskim i angielskim, • korespondencja z członkami Zarządu, przedstawicielami Wspólników, przekazywanie informacji i materiałów, • współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie zbierania informacji i przygotowywania materiałów niezbędnych do bieżącego prowadzenia firmy, • nadzór nad dokumentacją firmy, aktualizacja, • tłumaczenie tekstów i materiałów niezbędnych do bieżącej pracy firmy wg potrzeb j.polski/j. angielski, • praca z programami MS Office, Power Point. 2. Sprzedaż • wystawianie faktur sprzedaży krajowej i zagranicznej( w zastępstwie), • nadzór nad dokumentacją magazynową (weryfikacja poprawności dokumentów), • sporządzanie deklaracji INSRASTAT, • praca z programami Symfonia Handel, Celina – Istat. 3. Księgowość • sporządzanie raportów kasowych, • wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowo księgowego, • dekretacja i wprowadzanie faktur zakupu do systemu finansowo księgowego (w ramach zastępstwa), • przygotowanie i sporządzanie przelewów elektronicznych (w ramach zastępstwa), • sporządzanie sprawozdań do GUS, • praca z programem Symfonia FK.

Wymagania

• Język angielski - biegle w mowie i piśmie. • Podstawy ksiegowości - mile widziane.

Oferujemy

• Stałą i pewną prace w firmie funkcjonującej od 17 lat na rynku. • Możliwości rozwoju poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach. • Ponadprzeciętne wynagrodzenie. • Samodzielność w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.