Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/-ka Prezesa Zarządu

ATERIMA
Kraków
praca stacjonarna
3606 dni temu
Specjaliści
polecają
najlepsze
oferty pracy

 

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

 

 


Asystent/-ka Prezesa Zarządu

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: AP/KRK/09/2014

Obowiązki:
  • wsparcie merytoryczne, organizacyjne i administracyjne Prezesa w realizacji jego bieżących zadań
  • wyszukiwanie lub pozyskiwanie potrzebnych informacji
  • przygotowywanie dokumentów, raportów i zestawień zgodnie z wytycznymi
  • towarzyszenie Prezesowi na spotkaniach biznesowych w roli Asystenta - wsparcie informacyjno-organizacyjne - również praca w delegacji
  • ścisła współpraca i komunikacja z najbliższym otoczeniem biznesowym Prezesa
  • wsparcie organizacyjne - zarządzanie kalendarzem Prezesa (potwierdzanie spotkań w imieniu Prezesa, planowanie/umawianie spotkań, zmiana terminu/miejsca spotkań), organizacja wyjazdów służbowych, przyjmowanie gości Prezesa (powitanie, częstowanie kawą), obsługa recepcji biura Zarządu
  • pełnienie roli lektora j. angielskiego dla Prezesa/Zarządu (konwersacje, spotkania organizacyjne w j. angielskim, itp.) oraz tłumacza (tłumaczenie dokumentów na j. angielski)
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne lub prawo
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży finansowej
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, uczestniczenie w spotkaniach, organizacja spotkań - będzie dodatkowym atutem
  • biegła znajomość języka angielskiego - kontakt z klientem, tłumaczenie dokumentów
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office, szczególnie narzędzi wspierających organizację pracy i obsługę korespondencji
  • profesjonalizm w działaniu, praktyczna znajomość savoir vivre
  • łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy z innymi
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność w działaniu
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B
Wybranym kandydatom oferujemy:
  • ciągły rozwój poprzez ścisłą współpracę i możliwość uczenia się od innych (osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, inwestycyjnej, prawnicy, top management znanych firm)
  • możliwość rozwoju kompetencji organizacyjnych i merytorycznych (instrumenty finansowe, inwestycje kapitałowe, fundusze inwestycyjne)
  • dużą samodzielność – stanowisko umożliwiające samodzielne podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do prezentowanego poziomu kompetencji
  • pracę w biurze w centrum Krakowa
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).