Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Księgowej
Miejsce pracy: Piaseczno
LOKALIZACJA
Bardzo dobra lokalizacja, doskonały dojazd z Warszawy do Piaseczna (w przeciwnym kierunku do korków!) Przystanek autobusowy 200m od siedziby, pociąg, dojazd samochodem z Centrum ok. 30min. Obecni pracownicy: z Warszawy (Ochota, Ursynów, Wilanów, Wola, Mokotów, Sokołów Podlaski). Miejsce wykonywania pracy 05-502 Piaseczno (k. Warszawy) ul. Główna 11/13.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:
- sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym,
- wprowadzanie faktur do systemu księgowego Rachmistrz NEXO,
- wprowadzanie faktur do systemu sprzedażowego Subiekt NEXO,
- uzgadnianie rozrachunków, kontrola kosztów,
- kontakt z kontrahentami,
- monitorowanie płatności,
- logistyka transportu raportowanie,
- rozliczanie delegacji,
- przygotowywanie pomocniczych zestawień i raportów na potrzeby przełożonego,
- dbanie o zamówienia podstawowych potrzeb administracyjnych biura,
- obsługa kasy gotówkowej,
Wymagania:
- dobra znajomość programów Subiekt i Rachmistrz z linii INSERT NEXO,
- znajomość podstaw rachunkowości,
- wykształcenie kierunkowe bądź student ostatnich lat,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- chęć do poszerzania swojej wiedzy w zakresie rachunkowości,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Oferujemy:
- pracę w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- miłą atmosferę pracy,
- szkolenia,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie,
- wynagrodzenie w wysokości uzależnionej od posiadanych umiejętności 3000 – 4500 netto
- po przebyciu okresu próbnego stałą umowę o pracę,
- dogodne warunki pracy.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
- Godziny pracy: 9.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku możliwe nadgodziny.