Priorytetem działalności ELOKON Polska Sp. z o.o. jest problematyka kształtowania bezpieczeństwa w zakresie obsługi maszyn.
Firma ELOKON Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w kompleksowych pracach na rzecz dostosowania użytkowanych maszyn do wymagań minimalnych i zasadniczych, a także zastosowaniu zaawansowanej techniki bezpieczeństwa w przemyśle. Poszukujemy w wymiarze 1/2 etatu, osoby na stanowisko:
Asystent/ka Kierownika Regionu
Miejsce pracy: Wałbrzych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
Administrowanie całokształtem pracy biurowej:
- administrowanie biurem i wykonywanie prac asystencko-sekretarskich przy współpracy z obecnym personelem administracyjnym,
- nadzór nad obrotem dokumentów związanych z działalnością firmy,
- organizacyjne wsparcie dla pracowników biura (podróże służbowe, rozliczanie delegacji, czasu pracy),
- kontakty z zewnętrznymi kontrahentami,
- przygotowywanie i przechowywanie umów i dokumentów zewnętrznych i ich aktualizację,
- nadzór nad procedurami wprowadzonymi w firmie,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie, najchętniej o profilu administracyjnym
- czynna znajomość MS Excel ( możliwość weryfikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
- doświadczenie na podobnym stanowisku (asystent/ka, specjalista ds. administracyjnych)
- doświadczenie w rozliczaniu delegacji krajowych i zagranicznych
- umiejętność planowania i organizacji pracy
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wytrwałość w realizacji powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość gospodarki materiałowej i magazynowej oraz programów obsługi magazynu i fakturowania (Subiekt GT)
- czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę
- wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
- koleżeńską atmosferę pracy