Firma Krakvet Marek Batko sp.k. lider wśród sklepów internetowych z artykułami zoologicznymi
w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby do pracy w swoim biurze w Kokotowie na stanowisko:
-
zapewnienie organizacji pracy pod kątem wsparcia przy realizacji bieżących działań i zadań,
-
organizacja spotkań biznesowych i posiedzeń, przygotowanie notatek,
-
opracowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji w języku polskim i angielskim,
-
analiza danych oraz przygotowanie precyzyjnych raportów,
-
wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów,
-
współpraca z dostawcami, partnerami biznesowymi, agencjami marketingowymi, PR,
-
samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących,
-
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją
-
wykształcenie wyższe (minimum licencjackie),
-
min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku na stanowisku asystenckim menedżera lub menadżera,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excell),
-
wysokie zdolności analityczne, potwierdzone praktyką,
-
kreatywność i skrupulatność,
-
doskonała organizacja pracy, samodzielność,
-
profesjonalne podejście do powierzanych zadań,
-
determinacja w dążeniu do określonych celów,
-
umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku,
-
dyspozycyjność oraz gotowość do podróży służbowych,
-
dojrzałość biznesowa,
-
wysoka kultura osobista.
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym międzynarodowym środowisku,
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szereg szkoleń,
-
niezbędne narzędzia do pracy.