Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
5 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...
Auchan Polska Sp. z o. o. Oddział Immochan w Piasecznie
Kraków
praca stacjonarna
4107 dni temu
Immochan jest obecne w 12 krajach, działając w czterech zawodach: inwestor, deweloper, komercjalizator, i zarządca. Obecni w Polsce od 1996 roku, zarządzamy i komercjalizujemy 21 galerii i parków handlowych.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Dyrektora Centrum Handlowego
Miejsce pracy: Kraków
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
Wspieranie pracy Dyrektora Centrum Handlowego.
Główne zadania:
prowadzenie sekretariatu,
kontakt z najemcami i firmami podwykonawczymi,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
przygotowywanie korespondencji, raportów i prezentacji,
współpraca przy organizowaniu akcji marketingowych,
wprowadzanie obrotów oraz mediów najemców,
dbanie o pozytywny wizerunek centrum handlowego,
tłumaczenia.
Oczekujemy:
wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,
doświadczenia na podobnym stanowisku,
bardzo dobrej znajomości pakietu MsOffice i obsługi urządzeń biurowych,
umiejętności organizacji czasu pracy i ustalania priorytetów,
wysokiej kultury osobistej,
zdolności komunikacyjnych,
bardzo dobrej znajomości języka francuskiego lub angielskiego.
Oferujemy:
pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie,
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
różnorodność prowadzonych spraw,
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
5 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...