Jesteśmy liderem w swojej branży.
Stawiamy na wielopłaszczyznowy, dynamiczny rozwój. Wdrażamy nowy koncept salonów sprzedaży, unowocześniamy standard obsługi, inwestujemy w rozwój multikanałowy.
Jeżeli tak jak my, jesteś ambitny(-a) i chcesz się rozwijać, dołącz do naszego zespołu!
Obecnie do naszego Biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, skarg oraz odwołań Klientów.
-
Rozwiązywanie konfliktów powstałych na płaszczyźnie Sklep – Klient.
-
Przygotowywanie i aktualizowanie zapisów w Procedurze Reklamacyjnej.
-
Sporządzanie raportów o reklamacjach oraz jakości oferowanych produktów.
-
Monitorowanie i kontrola w zakresie przestrzegania warunków gwarancyjnych przez sklepy.
-
Wykształcenia średniego.
-
Dobrej znajomości języka angielskiego.
-
Znajomości pakietu Office – w szczególności Excela.
-
Umiejętności analitycznego myślenia.
-
Zdolności zwracania uwagi na szczegóły.
-
Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej.
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
-
Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego.
-
Narzędzia niezbędne do pracy.
-
Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia.