Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 godz.
OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Posiadamy sieć ponad 100 sklepów, z największą na polskim rynku ofertą dywanów, wykładzin, paneli, podłóg drewnianych oraz akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg.
Stawiamy na wielopłaszczyznowy, dynamiczny rozwój. Wdrażamy nowy koncept salonów sprzedaży, unowocześniamy standard obsługi, inwestujemy w rozwój multikanałowy.
Jeżeli tak jak my, jesteś ambitny(-a) i chcesz się rozwijać, dołącz do naszego zespołu!
Obecnie do naszego Biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, skarg oraz odwołań Klientów.
Rozwiązywanie konfliktów powstałych na płaszczyźnie Sklep – Klient.
Przygotowywanie i aktualizowanie zapisów w Procedurze Reklamacyjnej.
Sporządzanie raportów o reklamacjach oraz jakości oferowanych produktów.
Monitorowanie i kontrola w zakresie przestrzegania warunków gwarancyjnych przez sklepy.
Oczekujemy:
Wykształcenia średniego.
Dobrej znajomości języka angielskiego.
Znajomości pakietu Office – w szczególności Excela.
Umiejętności analitycznego myślenia.
Zdolności zwracania uwagi na szczegóły.
Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego.
Narzędzia niezbędne do pracy.
Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 godz.
OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...