Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Nr Ref.: BOK/09/2016
-
Obsługiwał/a klientów sklepów internetowych drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez LiveChat
-
Monitorował/a stany magazynowe oraz zamówienia Klientów
-
Tworzył/a, weryfikował/a i uzupełniała/a oferty asortymentowe produktów
-
Komunikatywności
-
Umiejętności sprzedażowych w zakresie telefonicznej i internetowej obsługi klienta
-
Znajomości języka angielskiego na poziomie min. A2
-
Umiejętności pracy w zespole
-
Samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji pracy
-
Pracę dynamicznie rozwijającej się Firmie
-
Elastyczne godziny pracy (praca zmianowa)
-
Możliwość zdobycia doświadczenia przy dużych projektach
-
Pracę w branży modowej oraz zniżki na nasze produkty
-
Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej Firmie
-
Umowę o pracę (3/4 etatu z możliwością dopełnienia)
-
Doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku, pracy w contact center czy pracy z klientem
-
Znajomość rynku e-commerce