Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: AOKO/2014/10/26
Jeżeli cechują Cię wysokie umiejętności interpersonalne, płynnie mówisz w wybranym języku obcym i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe być może szukamy właśnie Ciebie !
Poszukujemy Kandydata na stanowisko Asystent/ka ds. Obsługi Klienta Obcojęzycznego dla jednego z naszych Klientów- międzynarodowej firmy, zajmującej się konsultingiem, nowoczesnymi technologiami oraz outsourcingiem.
Do twoich obowiązków będzie należeć:
- kontakt telefoniczny z klientami obcojęzycznymi w wybranym języku obcym ( język angielski, język niemiecki, język francuski, języki skandynawskie),
- prowadzenie korespondencji mailowej z klientami ( w tymże języku),
- klasyfikacja problemów przedstawionych przez klientów,
- oficjalne rejestrowanie zgłoszeń oraz analizowanie problemów informatycznych w celu późniejszego przedstawienia jak najlepszych rozwiązań.
- Wymagamy dobrej znajomości pakietu MS Office,znajomość jednego języka obcego ( język francuski, niemiecki lub jeden z języków skandynawskich) na poziomie C1/ C2 ( w mowie i piśmie) oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2).
- Z chęcią nawiążemy współpracę z osobami, które cechują się komunikatywnością, potrafią myśleć analitycznie, pracować w zespole i działać precyzyjnie w stresowych sytuacjach oraz są nastawione na zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych związanych z kontaktem z klientem międzynarodowym.
- motywacyjny system wynagrodzeń,
- umowę o pracę oraz pakiet socjalny,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
- bogaty pakiet szkoleń
- pracę w wyjątkowym zespole.