Importer i dystrybutor marmurowych i granitowych elementów do wykończenia i wyposażenia wnętrz, laureat wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, do biura swojej siedziby w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent/ka odpowiadać będzie za organizację prac w biurze firmy, tworzenie dokumentów sprzedażowych i nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, współpracę z księgowością, prowadzenie korespondencji, kalendarza spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu, reprezentowanie firmy w relacjach z klientami i dostawcami zagranicznymi.
- doświadczenie w pracach administracyjnych, znajomość procedur związanych z obiegiem dokumentów w firmie handlowej
- biegła umiejętność obsługi komputera (Office, Wf Mag) i narzędzi biurowych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- zdolność organizowania miejsca i czasu pracy
Oferujemy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, możliwość powiększania zakresu kwalifikacji poprzez zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych, także we współpracy z kooperantami zagranicznymi.