SAS Institute to wiodąca firma informatyczna - światowy lider w zakresie analityki biznesowej oraz największy niezależny dostawca oprogramowania Business Intelligence. Jesteśmy partnerem biznesowym ponad 150 największych firm i instytucji w Polsce.
Oddział SAS w Polsce zatrudnia obecnie 250 osób. Firma przywiązuje dużą wagę do kreowania wysokiego zaangażowania oraz pozytywnej atmosfery pracy. W 2014 roku SAS Instiute zdobył 1 miejsce dla Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce w rankingu Great Place to Work®.
W naszym zespole Back Office dobrze czują się osoby o wysokich standardach pracy – samodzielne, potrafiące efektywnie organizować swoja pracę, proaktywnie nastawione na profesjonalną i miłą obsługę klienta wewnętrznego i poszukujące optymalnych rozwiązań.
- Zapewnienie obsługi administracyjnej i recepcyjnej Centrum Szkoleniowego SAS Innovation HUB:
- prowadzenie kalendarza rezerwacji sal oraz eventów organizowanych na terenie Centrum
- obsługa spotkań organizowanych na terenie Centrum (obsługa recepcji, zamawianie cateringu, dbałość o - należyty wygląd Centrum, zapewnienie aranżacji układu sal, zapewnienie wsparcia technicznego etc.),
kontrola faktur i zamówień związanych z obsługą Centrum iHUB.
- Wsparcie obsługi administracyjnej biura, służbowej floty samochodowej i telefonicznej:
- wykonywanie ogólnych usług biurowych – zapewnienie prawidłowego i bieżącego obiegu informacji, dokumentów, rejestracja i archiwizacja dokumentów; organizowanie zaopatrzenia w materiały biurowe etc.,
- utrzymywanie bieżących danych w przypisanych systemach informatycznych,
- wsparcie obsługi administracyjnej służbowej floty samochodowej i ubezpieczeń oraz telefonicznej - w tym wsparcie informacyjne i organizacyjne dla użytkowników sprzętu.
- Nienaganna prezencja i wysoki poziom kultury osobistej - świadomość reprezentowania firmy wobec klientów. Wymagany dress code – prezencja biznesowa.
- Umiejętności interpersonalne, łatwość komunikowania się, przystępność i pozytywna postawa wobec klientów.
- Orientacja na rozwiązywanie problemów, umiejętności organizacyjne oraz inicjatywa w działaniu.
- Odpowiedzialność i terminowość. Punktualność.
- Dokładność i skrupulatność.
- Praktyczna znajomość narzędzi MS Office – Excel, Word, Outlook.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodne komunikowanie się z obcojęzycznymi gośćmi firmy.
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
- Znajomość zasad funkcjonowania biura.
- Wykształcenie minimum średnie, chętnie w trakcie wyższego.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku recepcyjnym, administracyjnym lub związanym z obsługą klienta.
- Pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji
- Stałe zatrudnienie - umowę o pracę tymczasową na minimum 18 miesięcy, z możliwością kontynuacji zatrudnienia
- Opiekę medyczną (dla pracownika lub pracownika z rodziną)
- Karnet sportowy, naukę angielskiego on-line (po okresie próbnym)
- Pracę w biurze zlokalizowanym na Bielanach (5 minut od metra Marymont), w godzinach 8.30 – 17.00, pełen etat od poniedziałku do piątku
Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania zapraszamy Cię do złożenia swojej aplikacji. W zamian proponujemy Ci pracę w świetnie współpracującym zespole, w międzynarodowej firmie oferującej realną możliwość rozwoju, atmosferę współpracy i wysoką kulturę pracy.