asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Global Wind Service jest jedną z największych firm w Europie, oferującą instalację i serwis turbin wiatrowych na całym świecie. Dzięki właściwym ludziom, odpowiednim narzędziom i pełnej elastyczności dbamy o to,
by zapewnić Klientom najlepsze rozwiązania o najwyższej jakości.
Obecnie do polskiej siedziby w Szczecinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
Nr Ref.: Adm/04/2016
Opis stanowiska
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
wystawianie i weryfikacja poprawności dokumentów księgowych,
kontrola finansowa wydatków techników,
kontakt z innymi oddziałami Global Wind Service,
stały kontakt z technikami,
zadania ad hoc.
Wymagania
min. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
min. średnie wykształcenie,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
znajomość pakietu MS Office,
prawo jazdy kat. B,
umiejętność pracy pod presją czasu,
samodzielność i kreatywność w wykonywaniu zadań,
dobra organizacja pracy.
Oferujemy
umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 m-cach okresu próbnego),
praca w młodym, przyjaznym i profesjonalnym zespole,
możliwość rozwoju zawodowego,
praca w międzynarodowym środowisku.
pełne wyzwań zadania,
narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.