Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje Zadania: Wspieranie Kierownika/Zastępcy w monitorowaniu standardów obsługi i jakości. Realizacja planów sprzedażowych. Zarządzanie zamówieniami i zatowarowaniem. Udział w inwentaryzacjach. Obsługa klienta i praca na hali sklepu.
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   lubelskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Obiektu

    ENGIE Services Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B.    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie Kierownika Obiektu w bieżących pracach administracyjno-kadrowych; Rejestrowanie / wystawianie faktur w programie; Uzupełnianie danych w MS Office, w tym Excel; Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników; Redagowanie treści ofert; Tworzenie raportów; Monitorowanie i...
  • Asystent Dokumentacji Higieny Produkcji

    Polpharma Biologics   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    W tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny (produkcja biotechnologiczna). Twoje...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Puławy Asystent / Asystentka Puławy
Asystent/ka ds. Administracyjnych (ze znajomością j.angielskiego)

Asystent/ka ds. Administracyjnych (ze znajomością j.angielskiego)

Adecco Poland Sp. z o.o.
Puławy
praca stacjonarna
2772 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

W chwili obecnej, dla naszego Klienta firmy z kapitałem zagranicznym, z branży chemicznej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Asystent/ka ds. Administracyjnych (ze znajomością j.angielskiego)

Miejsce pracy: lubelskie/ Puławy

Nr Ref.: AAP/LUB/05/2017

Czym będziesz się zajmował/zajmowała?

  • Prowadzeniem sekretariatu oddziału firmy (obsługą poczty, rejestracją faktur, organizacją spotkań, zamawianiem artykułów biurowych),
  • Zamawianiem przepustek,
  • Przygotowywaniem dokumentów eksportowych,
  • Rejestracją czasu pracy pracowników,
  • Bieżącymi sprawami pracowniczymi.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Wykształcenia min. średniego ( mile widziane wyższe, kierunkowe),
  • Znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Dyspozycyjności do pracy w godz. 8-16.00,
  • Znajomości pakietu MS Office,
  • Wysokich zdolności interpersonalnych,
  • Zdolności organizacyjnych.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Zatrudnienie na okres 12 miesięcy w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie z kapitałem zagranicznym,
  • Możliwość korzystania z naszych benefitów pozapłacowych (bony rabatowe, karty sportowe GoFit).
Masz pytania - zadzwoń - 81 532 33 66

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.


Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Poznaj

Adecco Poland Sp. z o.o

Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.

Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.

Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.

Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.

Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!

Podobne oferty

  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje Zadania: Wspieranie Kierownika/Zastępcy w monitorowaniu standardów obsługi i jakości. Realizacja planów sprzedażowych. Zarządzanie zamówieniami i zatowarowaniem. Udział w inwentaryzacjach. Obsługa klienta i praca na hali sklepu.
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   lubelskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Obiektu

    ENGIE Services Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B.    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie Kierownika Obiektu w bieżących pracach administracyjno-kadrowych; Rejestrowanie / wystawianie faktur w programie; Uzupełnianie danych w MS Office, w tym Excel; Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników; Redagowanie treści ofert; Tworzenie raportów; Monitorowanie i...
  • Asystent Dokumentacji Higieny Produkcji

    Polpharma Biologics   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    W tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny (produkcja biotechnologiczna). Twoje...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...