Do zespołu Konsultingowego SAS Institute Polska poszukujemy osoby, która będzie stanowiła wsparcie procesów związanych z obsługą administracyjną pracowników outsource, rekrutacji i świadczeń pracowniczych.
W naszym zespole dobrze będzie czuła się osoba o wysokich standardach pracy – samodzielna, umiejące efektywnie organizować swoja pracę, chętna do nauki i proaktywnie nastawiona na profesjonalną i miłą obsługę klienta wewnętrznego, poszukująca optymalnych rozwiązań.
- Koordynowanie terminowego przepływu informacji i dokumentów w dziale oraz pomiędzy działem a innymi departamentami w zakresie powierzonych zadań.
- Zapewnienie właściwego obiegu zamówień na usługi konsultingowe i rozliczenia tych prac z klientami.
- Przygotowywanie i terminowe dostarczanie zleconych raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji danych, w szczególności współpraca z działem finansowym m.in.:
- dostarczanie informacji o charakterze finansowym dot. projektów w dziale,
- kontrola i przygotowanie raportów dotyczących czasu pracy pracowników.
- Aktualizowanie bazy danych w systemie korporacyjnym w zakresie powierzonych zadań.
- Aktywne wspieranie rozwoju Systemu Zarządzania Jakością.
- Wsparcie administracyjne, organizacyjne i informacyjne dla pracowników departamentu (np. zarządzanie kalendarzami, umawianie spotkań, zarządzanie zasobami działowymi).
- Udział w przygotowywaniu konferencji, seminariów oraz dedykowanych spotkań dla klientów - wsparcie w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowych.
- Doświadczenie w pracach asystenckich w szczególności w: wyszukiwaniu, analizowaniu i raportowaniu informacji.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie wyższe lub w toku (preferowane w obszarze matematyka, finanse, biznes, administracja).
- Zdolności matematyczne i analityczne.
- Umiejętność organizacji, pracy pod presją czasu i dotrzymywanie wyznaczonych terminów.
- Dokładność i skrupulatność - zwracanie uwagi na szczegóły.
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu, orientacja na klienta i znajdywanie optymalnych rozwiązań.
- Umiejętności interpersonalne, w szczególności komunikacji pisemnej i ustnej.
Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania zapraszamy Cię do złożenia swojej aplikacji. W zamian proponujemy Ci pracę w świetnie współpracującym zespole, w międzynarodowej firmie oferującej realną możliwość rozwoju, atmosferę współpracy i wysoką kulturę pracy.