Firma DTZ jest obecnie samodzielną, prywatną, globalną firmą doradczą w obszarze nieruchomości. Dysponujemy niezależnością zarządzania, silną bazą kapitałową i dynamiką prywatnej firmy, co pozwoli nam rosnąć i spełniać nieustannie zmieniające się potrzeby klientów. Dzięki dodatkowemu kapitałowi dostarczonemu przez konsorcjum będziemy mogli globalnie rozszerzyć zakres naszych możliwości, by świadczyć nasze usługi klientom gdziekolwiek nas potrzebują. Naszą strategią jest nie tylko bardziej się rozwijać, ale przede wszystkim lepiej – przekształcając nasze nowe możliwości w przewagi strategiczne dla naszych klientów i ciekawe możliwości rozwoju zawodowego dla naszych pracowników.
W Polsce w DTZ pracuje ponad 230 osób.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Wymagania:
- doświadczenie w pracy biurowej
- dokładność i skrupulatność
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizowania pracy własnej
- doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
- umiejętność pracy zespołowej
- bardzo dobra znajomość aplikacji Word, Excel, PP
- samodzielność w realizacji zadań
- komunikatywność
- zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentacji, raportów
- przygotowywanie korespondencji bieżącej
- zarządzanie korespondencją, obsługa połączeń telefonicznych
- współpraca z menedżerem komercyjnym w zakresie przygotowywania działań marketingowych
- porządkowanie dokumentów
- utrzymywanie kontaktów z najemcami
- utrzymywanie relacji z klientami firmy
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony
- pracę w międzynarodowym środowisku
- młody dynamiczny zespół
- możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych
- możliwość zdobycia profesjonalnego doświadczenia na rynku nieruchomości